Jobbigt sån´t dära

När någon addar mig på msn trycker jag nästan alltid acceptera fast jag inte vet men det är. För det mesta brukar jag sedan strunta i den eller ibland frågar jag vem det är. Nu har det hänt igen och han var inte inne när jag tryckte på acceptera så sen glömde jag bort det. Nu när jag kollade på ett mejl från en som jag ska jobba med i sommar stod hans msn med där med, alltså han hade fått samma mejl. Så nu vet jag i alla fall en som jag tryckt accepterat på vem det är! Grattis Hanna!


Kommentarer
erkas,

tjoho, duktig tjej.. haha.

sov aldrig med ida!!

hon ligger och skriker, sjunger och sparkas.

2009-05-07 @ 10:08:43
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0