Körkort

Pluggar körkort som jag vet inte vad. Nu har jag i alla fall klarat ABCF faserna minst en gång vilket känns skönt. Men nu ska man bara komma ihåg allt till skrivningen. Jag är väldigt nervös kan jag säga. 

Jag och Amanda gör hel stektkyckling! Riktig söndags middag idag alltså och det luktar otroligt gott i korridoren och köket och den är snart klar det här kommer bli så gott. Och sen ska Sofia nog göra rabarberpaj vilket betyder mums! 
Igår fick jag världens coolaste present det var "varmchokladmassage" det kommer bli roligt att gå på hoppas bara att hon jag ska gå till har tid innan sommarlovet. Tänk bara att få massage med varm chokald. Gott kommer det lukta i alla fall!

Nej, nu är det dags att kolla på kycklingen :D


Kommentarer
Irene Larsson

Jag skulle aldrig kunna göra chokladmassage för jag hade ätit chokladen. Hoppas att du hade kul.

2009-05-17 @ 14:05:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0