Lyckad fest

Sitter på mitt rum och drömmer mig bort! Nej, okej inte riktigt men nästan. Jag sitter på mitt rum och kollar in facebook. 
Kom hem för en timme sen kanske från Varberg, festen igår var super rolig många hade grymt snygga kläder på sig! 
Vi åt mat, dansa fågeldansen, gick tipsrunda som var en aning svår då jag bara fick två rätt vilket nästan är hemskt! Och jag höll världens bästa tal till Amanda eller kanske inte världens bästa men det var lite roligt! 

Kanske borde berätta att Haak hade grädd krig med mig vilket resultaerade i att jag trilla på gruset och nu har mitt lår en liten uppsvullnad och det finns sår på den! Hemskt ont gör det också när jag inte sitter på sängen eller en annan mjuk plats!

Snart ska jag och Amanda iväg för att kolla på när Anna har dansuppvisning kommer bli roligt :)

 Tack för en rolig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0