Romantiken/naturaliskt

Nu är jag klar med novellerna vi skulle skriva på romatisk och naturalistiskt sätt. Vi skulle skriva om en bilolycka på dessa två olika sätt då. Min romatiska novell blev en saga kan man säga och min naturalisktiska blev en fakta ruta nästan. Men det är väl den skillnaden det finns. Men jag kan ju i alla fall säga att ingen kommer ha så rolig romantisk novell som jag!

Nu har jag max 45 min kvar på den här skoldagen och även den här skolveckan vilket känns så otrloligt skönt. Ska hem snart och börja packa. Vet inte om jag ska träna idag känner att jag är förkyld och det kommer antagligen försärmas om jag tränar ikväll då det regnar. Men får se hur jag gör.

Imorgon halv 9 går tåget mot Eskilstuna!


Kommentarer
Irene Larsson

Undrar varför du är på väg och bli frökyld!!!!!

2009-05-07 @ 16:46:32
Irene Larsson

Undrar varför du är förkyld!!!!

2009-05-07 @ 16:48:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0