Woohoo

Det blev Lipz för Hanna igår ändå, fast knappast med högklackat. Men foten är nästan perfekt nu, men jag ska inte utmana ödet och springa en runda (inte för jag hade gjort det annars heller). Jag hade roligt igår med mycket dans och trevligt sällskap. Jag och mina kompisar vad dem sista som kom in utan att betala så där tjäna vi 80 kronor, vilket känns väldigt bra. Och det betyder att jag gick på krogen och gjorde av med 50 kronor. 20 till garderob och sen 3 glas vatten. Väldigt bra tycker jag allt.
Idag har jag haft körlektion nu på morgonen vilken gick väl helt okej, men jag börjar bli nervös för uppkörning och skrivningen nu. Hoppas det går bra. Nu sitter jag och lyssna på Fairytale på youtube. Älskar den låten! Och snart ska jag börja på att läsa på teroin. Blir nog till att cykla ner till Ica sen skulle jag tro.


Kommentarer
Annapanna

Kom ihåg dom nya reglerna om rött & gult ljus bara... ;)

2009-05-22 @ 14:16:56
URL: http://anna-kristoffersson.blogspot.com
erkas.

haha, klenis!

du kan ju inte bara dricka vatten... (;

haha.. hoppas du hade roligt i alla fall..

jag har ett och annat att berätta för dig när jag kommer ner till vänersborg igen.....

2009-05-22 @ 22:43:40
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0