Kaffe istället för Alkohol

Dagen börja med en timme på gymmet med Josse, träning går bra just nu hoppas bara att det fortsätter såhär.
Efter gymmet blev deten runda på stan innan jag gick hem och åt. Bra dag idag ändå, även om jag bara suttit i soffan hela eftermiddagen.. Ikväll blir det maskerad med föreningen i skolan Josse, Amanda och jag ska vara Charlies Angels vilket gör att vi slipper byta om när vi går ut sen. Blir nykterkväll också för den delen tar träningen på allvar nu förstår ni.
Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning till en förhoppningsvis fantastisk kväll !
Tänk om man kunde vara såhär brun igen.... Och ja jag vet om att det är BÄSTA bilden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0