Back to normal

Så nu har jag varit i Skövde i några dagar och livet är som det ska vara. Laga min egen mat, träffa vänner varje dag, gymma och bara njuta av att bo ensam. Kan inte säga annat än att jag faktiskt älskar mitt liv här.
Så vad har hänt dessa dagar? Jag har hunnit bli aspackad - inte min bästa kväll om man säger så. Har träffat mina underbara tjejer bara Josse som saknas som kommer IMORGON! Jag och Emma I har självklart hunnit med vår tacos och slöande. Kaffe med Amanda har jag självklart hunnit med det med. Har även invigt mitt gymkort igår och idag för första gången sen innan sommaren, min kropp var ju knappast van vid träning så träningsvärken är ett faktum men det är sånt man får tåla. Imorgon blir det äntligen en efterlängtad torsdags utgång med mina tjejer vilket kan inte bli annat än TOPPEN!
-
It´s good to be back


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0