Frukost

Något som jag verkligen gjort rätt denna sommar är att jag ätit goda frukostar nästan varje morgon, början av sommaren blev det mina äggmackor med smoothies, sen blev det havregrynsgröt med frukt/nötter/kanel m.m. och just nu är jag inne i en yougurt med massa frukt period. Det är ju såååå himla gott! Kommer typ börja spendera alla mina pengar på frukter, nötter och andra gosaker man kan ha på youghurten och havregrynsgröten. Tur att jag hittat bra björnbärsställen här som jag ska råna innan jag åker upp till Skövde så jag får med lite bär också.
Om en halvtimme kommer kusin Anna och hämtar mig då vi, hennes mamma och hennes barn (som bara är 8 månader SÅ SÖT) och hämtar mig sen far vi mot Kristianstad.
Har satt över räkningspengar till ett annat konto och betalat av mina skulder för denna månad så jag inte gör av med för mycket pengar. Sen ska jag ju faktiskt till IKEA på söndag också så får väl spara lite till det med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0