Helg

Torsdagen spenderades med att vänta på att Josse skulle komma och sedan började firandet av att vi alla är tillbaka. Kvällen blev det förfest hemma hos mig med mina underbara tjejer, tyvärr kunde inte Annie komma, och boysen i klassen. Så himla roligt att träffa alla igen och det kändes så himla bra att festa med alla igen. Det blev den traditionella utgången på husaren denna torsdag. Slutet på kvällen spenderades på Donken i 1,5 timme där Josse och jag prata med två ekonomer, dessa ekonomer......., inte för att man blev varken klokare eller gladare av det men men. Diskuterade iaf att jag trodde att det var bestämt från början när man föddes och när man dör men det trodde dem verkligen inte på och börja prata om atomer, evolutionen m.m. Ehh, ja ingen kommentar.
Sömnen denna natt blev kanske 4 oroliga timmar där jag vakna en gång i timmen. 07,30 var klockan ställd på. För 08.15 var det fadderutbildning. Bakis som jag vet inte vad - men dagen kom vi allt igenom. Igår kväll var det film kväll hos Emma med tjejerna såg dock inte slutet på någon av dem då jag somna - chockad? Inte jag iallafall.
Ikväll blir det faddersittning och är grymt taggad - känner på mig att detta året kommer bli AWESOME!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0