December

December är en månad fylld med mysfaktor det är vitt (eller just nu iallafall), fina ljusdekorationer, massa värmeljus och en härligt kallhet. Jag älskar december det är en månad som är helt enkelt mysig och julen är underbar. Men även om jag älskar december hatar jag den också. Den är psykisk jobbig, det har snart gått 8 år sen du försvann men även om det gått så pass lång tid betyder inte det att det inte gör mindre ont. Jag undrar hur ditt liv hade varit idag om du levt jag undrar hur mitt liv hade varit idag om du levt. Dagen närmar sig med stormsteg och mitt humör svänger från jätteglad till att jag bara vill krypa in under täcket och gråta. December är en underbar månad men också en månad som jag hatar. Jag hade gett allt för att höra dina standard ord "Men jag är ju lite bättre än alla andra" du kanske inte var lite bättre än alla andra men jag saknar dig lite mer än alla andra i alla fall. "Svårt och finna ord, för du var min bror. Jag saknar dig" Malcom i Xfaktor skrev en låt som går på repeat just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0