Lördag

Äntligen är det 1 dec vilket betydde JULKALENDER! Satte klockan på 08.40 och gick till tvn och kolla på första avsnittet. Första avsnittet var bra så hoppas resten är det också! Efter den var slut tog jag en promenad till gymmet där jag hade tänkt ta mage och ben pass. Gick bra ända tills jag börja göra upphopp gjorde tio stycken innan det börja snurra i hela huvudet, kallsvettades och kände mig spyfärdig. Då sa jag tack för mig och gick hem istället. Vet inte riktigt vad det var som hände för nu mår jag bättre. Nu har jag precis avslutat frukost (omelett) och ska göra en sats chokladbollar (ska testa med ett lite annorlunda sätt än igår) innan jag och Emma ska shoppa. Bra start på dagen ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0