Friday

Fredag idag och då börjar min jobbvecka! Jobbar 17-22 (jobbigt liv jag har) är dock lite irriterad då jag missar Sverige matchen ikväll men det får väl gå...
Denna vecka har jag dock fått veta att Sverige är ju supersnabba när det gäller postleverans. Gjorde nämligen en fotobok till Josse i födelsedagspresent från mig och dem andra tjejerna och beställde den i lördags kväll skickades tisdag kväll kom till mig onsdag lunch skicka den på eftermiddag upp till Arvika och IGÅR var den framme. Jag är grymt imponerad av detta måste jag säga.
Tjejerna <3
.
Som sagt ska jag jobba ikväll och innan det blir det inte mycket gjort, skulle lagat lunch till pappa och mig (senaps biffar MUMS) men pappa ringde precis och sa att han inte kommer hem så det blir mat till mig själv.
Imorgon blir det jobb på eftermiddag/kväll innan jag antagligen åker till Anna för filmmys.
Jag har det ganska bra hemma ändå - även om jag saknar mitt Skövdeliv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0