London tomorrow

Dagen har bestått av jobb där jag mest har gått mellan golvet och kassan hela dagen - undrar hur många gånger dem har sagt "Kan Hanna komma till kassan? Hanna till kassan" idag i högtalaren. 
En kille på jobbet idag fråga mig hur mycket vi tjänar i timmen egentligen när jag sa 111 kronor säger han "jaha, du är över 18 år" ehhhh, ser jag ut som om jag är under 18??? Vet inte om jag ska ta det som en förolämpning eller inte. 
Efter jobbet åkte jag hem till farmor & farfar för att ta en duch, eftersom vårt hus just nu är en enda stor röra, köket håller på att renoveras vilket betyder att diskmaskinen är i mjölkrummet där ute, kylskåpet är i hallen där också grytorna är och alla andra kökssaker är i finrummet. Och sen är det så att vår panna har börjast läcka vatten vilket betyder att vi inte riktigt kan få varmvatten och inget vatten på natten för då har vi vattnet avstängt. Jag lever annorlunda nu än vanligt ja. Men det kommer ju bli så fint när köket är fixat och vi satt in en ny panna.
Snart bär det av mot Smedstorp där jag ska hämta Amanda som kommer med tåget eftersom vi ska åka till LONDON imorgon! Kommer bli så sjukt roligt, och skönt att slippa vakna om morgnarna till musiken av en hammare eller borr, med varmt vatten i kranarna och slippa gå ut för att lägga in disken i diskmaskinen. 
 
 
En väldigt gammal bild på mig och Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0