you can call me sleepy

Första och enda gången på jobber som jag börja kvari 8. Kan ju säga att jag är glad över att det inte händer fler gånger helt slut nu. 
Midsommar bestod av firande i Varberg på midsommarafton och midsommardagen blev det Kulla. Söndagen spenderades i vårt kök som är ett stort kaos just nu. Vi ska nämligen renovera (ÄNTLIGEN) och det är ganska mycket att göra. Men jag ska i alla fall äntligen få måla !
Imorgon är jag ledig och då ska jag börja packa inför London (åker på LÖRDAG!), göra fläderblomssaft och hjälpa pappa i köket.
Var på stenshuvud med Elna igår gick dit och hem 2,5 timmes promenad. Fick dock ont i mitt knä tror jag går snett jag skada foten och det är ju kanske inte så bra....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0