I give up

Igår hade jag antagligen sista mötet med min klient och efter det gick jag ner till "parken" och sooola! Så himla skönt väder jag bara älskar det. Efter solningen mötte jag upp Emma på stan och där stötte vi på Annie så vi tre tog en glass i solen och bara njöt. Eftersom det var Emmas sista dag i Skövde igår (NEEEEEEEEJ) så gick vi till Willys och köpte massa godsaker inför kvällen taco grejer, melon och godis. Gick hem till Emma tog ett glas vin och åt melon på balkongen så himla mysigt. Senare åt vi tacos och godis och bara mös i soffan framför en film och BB. Gud vad jag kommer sakna henne i sommar kan jag berätta! Inga sleepover inga spontana besök och inget hängande... Vi båda höll på att somna i soffan när vi kolla TV men när vi la oss i sängen blev vi pigga som få så då la vi oss vid balkongdörren och fick friskluft.
Tack för en grymt mysig kväll Emma, kommer sakna dig så oerhört mycket i sommar !
-
Nu har jag i alla fall sommarlov, läste igenom mina tentor idag och jag känner mig klar. Så nu ska jag bara lämna in dem så kan jag verkligen säga att sommarlovet är här !


Kommentarer
Emma :)

Jag kommer sakna dig så fruktansvärt mycket i sommar!! Tack själv för igår!! :) du är grym!!

2012-05-24 @ 17:34:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0