Just one of thoose days

Idag skulle det varit en pluggdag men motivationen var i botten av jorden så det blev bara en fråga skriven. Men en fråga är ju ändå en fråga och jag har ju ganska lång tid på mig om man säger så. Igår blev jag "klar" med en hemtenta dock så nu har jag "bara" tre frågor kvar innan jag kan säga att jag har sommarlov på riktigt.
Men som sagt motivationen idag var väl inte på topp, jag börjar känna att sommaren kommer med stormsteg och jag vet inte riktigt vad jag känner. Jag vill vara hemma i sommar och bara vara för det har jag inte varit på väldigt länge, men jag vill inte att terminen ska ta slut. Det finns tyvärr personer som man är nära nu men som antagligen inte kommer vara där när man kommer tillbaka och det SUGER. Vill inte att det ska ta slut men det är livet. Men man vet aldrig vad som händer.
-
Och denna vecka har än en gång bevisat att livet är kort och att man ska leva livet som om det är sista dagen för du vet aldrig när sista dagen är.
-
Var snäll mot varandra ni vet aldrig vad den andra personen känner inombords!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0