Long time no see

Så vad har hänt sen sist?
Jag var hemma en vecka då min kusin konfirmerade sig. När hon såg mig på torsdagen fråga hon mig vad jag gjorde hemma. Ja, du det kan man ju undra för det är ju inte alls så att det är DIN konfirmation denna vecka liksom... KUSINER !
Konfirmationen bestod av film, AVICII och att min 26 åriga kusin och jag vek pappersflygplan som vi ville kasta på konfirmanderna men blev stoppade av min faster.
Sedan blev det Valborg i Lund, härligt att sitta i stadsparken hela dagen med min fina vän Anna och bara ta det lungt. Kvällen blev det inte mycket gjort tyvärr men fick en god natt sömn i alla fall.
Vad har annars hänt? Åkte till Varberg en helg och hälsa på Amanda blev ju det traditionella besöket på GeKås, bio i GBG och på söndagen tog jag en långpaus i Göteborg och fika med min kusin. Trevligt att ha lite kusintid också.
I helgen fira vi min födelsedag, det var ja vad kan man säga, en spännande kväll. Sjukt bra måste jag tillägga av vad jag minns och vad andra sagt. Har en del minnesluckor om man säger så och om man kollar på min fot såhär tre dagar senare så är kanske minnesluckor bra. Trilla på vägen till Borgrens stuka foten väldigt mycket utan att jag hade ont så den dansa jag på tills det stängde... Akuten på måndagen fick det bli men inget brutit "bara" blödning i muskeler och sener. Aldrig mer Alkohol?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0