pluggeliplugg

En lördag tillägnad plugg. Det är en lördag det! Skrev en sida om en gubbe kommer senare på att det inte är själva frågan utan frågan är att jag ska jämföra så får se om jag ska ha kvar det eller hur jag ska göra. Börja på nästa fråga istället och ska vänta på att mina kära vänner också ska börja med tentan så man kan diskutera lite.
Kan ju säga att denna vecka har varit väldigt lugn, nykterfri vecka och ingen utgång. Allt är fotens fel, annars hade jag varit ute och festat med mina vänner två gånger denna vecka. Men men, that's life känner ändå att det kanske var bra eftersom min plånbok ekar såhär på slutet på månaden. Allt för något gott med sig!
Nu ska jag försöka skriva klart en fråga åtminstone och sen tror jag att jag lägger ner för helgen, på en söndag ska man väl ändå inte plugga?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0