vill inte

Senaste veckorna har varit så otroligt härliga vi har haft det så härligt med sommar, sol, bad, festande och mysiga kvällar tillsammans - jag och mina vänner. Oj, vad jag kommer sakna detta i sommar. Igår hade vi ett "Hej då" till Hampus och Ponne. Vi var hemma hos Emma hela kvällen satt och drack, dansa och prata. Kvällen avslutades med "Sunes sommar" dock somna jag direkt när den börja (vi börja kolla på den halv 5 så kanske inte så konstigt?). Så jag gick hem och sov vid halv 6. Dessa veckor har även förstört min dygnsrytm kan jag ju säga.
Ikväll ska vi fira Annie - vin, kex, ost och vindruvor med tjejerna. Som sagt jag kommer sakna detta!
.
3 månader....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0