Fredag

Nu är det fredag igen (!) tiden går alldeles för fort. Igår blev det som sagt Thaimat med några vänner, så himla gott! Efter det gick vi hem till Josefine och hade förfest och drick kortspel. Att spela kortspel nykter är kanske inget att rekommendera men det var trevligt ändå. Vid 12 började Anton, Josse, Paulina, Johan, Lina och jag traska ner mot stan och Bogrens. Hyfsat mycket folk och bra musik som man kunde dansa till blev avslutet på kvällen. Trevlig kväll och det bevisa att man kunde vara nykter och ändå ha kul.
Imorse vakna och kände mig bakis(?) men efter en stund försvann det, gissar på att det var tröttheten av att somna sen och vakna halv 10. Blev lite serier i sängen innan jag steg upp och åt frukost. Blev någon timmes plugg innan jag drog till gymmet. Där blev det rygg/armar idag. Känns i ryggen nu så något måste det ha tagit!
Nu sitter jag än en gång med plugg har tänkt renskriva mina anteckningar innan jag tar kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0