Let's do this

Det man säger varje måndag varje vecka är "nu ska jag börja mitt nya liv" nu har jag faktiskt bestämt mig för att det är på tiden att faktiskt börja detta "nya liv". Senaste tre veckorna har jag tränat ungefär 5 ggr i veckan och det ska jag försöka fortsätta med. Dock fick jag ont i benhinnorna igår när jag sprang på löpbandet,beror kanske på att jag tränat för hårt men inte säker. Idag blev det simning istället för gymmet och det var så skönt! Ska försöka äta bra och inte så mycket sötsaker. Beställde hem sukrin (typ socker fast "nyttigt") vaniljpulver och protein så nu ska här göras nyttiga goda mellanmål. Dumt av mig dock att börja med detta en månad innan jul haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0