Livet går vidare

Blev Gävle i helgen vilket var super. Kom sent fredags kväll så då blev det bara mys framför tvn. Lördagen blev en runda till stan och sedan utgång på kvällen. Tydligen var vi bara ute en timme innan man gick men kändes längre. Sen att jag hade druckit en del gjorde kanske att min tidsuppfattning inte var den bästa. En sak jag lärt mig av helgen är att jag tydligen kan gå hem i högklackat i en halvtimme när jag är full utan att trilla eller få ont, nästan stolt över mig själv. Även om Gävle är en fin stad är Skövde ändå bättre då man slipper gå så långt hemma. Men en kvällspromenad har väl ingen dött av.
Gårdagen spenderades i soffan exakt hela dagen. Johannas pojkvän fick åka och köpa bakismat till oss så inte ens set behövde vi göra. Skön söndag helt enkelt!
Annars är livet helt okej ändå, önskar bara att människor kan vara mer raka och ärliga med vad dem vill men man kan ju inte få allt. Livet går vidare utan dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0