Life

Det är måndag klockan är snart 11 och jag sitter och pluggar. Tänker lite på mitt liv och inser att just nu har jag det bra. Träningen går bra, maten går bra (även om jag har stunder då jag ser på mig själv och tänker att inget händer och jag bara vill ge upp) och jag har superbra vänner! Det ända negativa i mitt liv just nu är att jag är fruktansvärt trött på allt plugg... Omtenta på fredag, om det beror på att jag är osmart eller inte är en annan fråga. Men den känns ändå hyfsat okej! Funderar på att gå till skolan och skriva ut lite papper till de andra två tentorna jag har i mars och börja fundera på hur jag ska lägga upp plugget.
Imorse var jag iaf ute och sprang hade tänkt springa 5 km men fick sån j*vla håll efter 3,5 då gav upp efter 4, nöjd ändå.
Stanna till på Willys och handlade massa mat (pengar idag!!) innan jag gick hem och åt frukost blev ägg och smoothie som vanligt men gjorde en ny variant av smoothien tog banan, kiwi, papaya, mango, kvarg och apelsinjuice - supergott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0