Löööördag

Idag är det lördag vilket betyder simning! Har blivit en liten tradition att gå dit på lördagar, härligt sätt att börja helgen på känner jag. Idag gick jag dock först till gymmet och sprang 3 km innan jag gick ner och simmade i en halvtimme. En halvtimme brukar ge 1 km så gissar på att jag simmade - orkade inte hålla på koll på räkning, Josefine brukar göra det åt mig!
Nu är jag hemma, har precis ätit frukost och har börjat på mitt plugg. Ska bli klar med mitt kompendium till ord&led tentan idag så jag kan skriva ut den och börja plugga ordentligt till omtentan om är om två veckor(!). Sen ikväll blir det myskväll med Amanda och kanske Emma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0