Not alone anymore

Fredag idag och äntligen slipper jag gå till skolan själv då Josse kommit tillbaka(!). Tog en promenad imorse och som sagt ska jag snart till skolan och plugga. Efter pluggningen blir det gymmet igen och ikväll ska några tjejer ut och äta - mysigt!
Denna vecka har varit full med träning och jag har haft så sjukt mycket energi! Blivit promenad/löpning eller simning på morgonen och sen gymmet på eftermiddagen. Har dock fortfarande ont i låret från sträckningen så har blivit uppvärmning på crossen och ingen benträning denna vecka vilket är synd då jag älskar att träna mina ben! Men har blivit ganska mycket armar och rygg istället - skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0