Second day

Så igår bestämde jag ju att jag skulle öka mina 3 km morgonrunda till 4 istället. Imorse när jag vakna var jag verkligen inte sugen på att gå ut och springa, kroppen sa till mig att vila men när jag väl kom upp ur sängen ville jag ju såklart ut och springa (no pain no gain). Kom ut och känner verkligen hur hela kroppen säger till mig att gå in igen, inte mycket energi i min kropp denna morgon kan jag säga. Tänkte först att jag bara tar mina 3 km men alltså att jag ska bryta mitt eget löfte efter bara en dag funkar ju inte! Så jag bet i det sura äpplet och sprang mina 4 km, 1,5 minuter saktare än igår men jag gjorde det i alla fall! Snart ska jag iväg till skolan och plugga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0