Söndag

Herregud, alltså igår var min kropp så otroligt trött hela dagen! Att jag ens kom iväg till gymmet och badhuset igår var ju ett mirakel. Hela eftermiddagen kände jag mig helt slut i både knopp och kropp och tänkte att imorgon MÅSTE jag ha vilodag för att jag ens ska vara människa. Men imorse när jag vakna kändes min kropp som en ny(!) inga smärtor i kroppen och tröttheten som jag haft de senaste 3 dagarna var som bortsprungna så jag tog mig ut på min 4 km löpning imorse ändå och i eftermiddag ska jag på mitt första Step pass detta år och även ett Corepass. Vet inte om min plötsliga energi kom från att jag åt ganska mycket igår och blev en del kolhydrater eller om den kom för jag faktiskt "bara" simmade och sprang igår men jag klagar knappast för jag har sett fram emot Step hela veckan. Och jag är just nu i behov av nya träningsbyxor eftersom de jag har just nu har blivit för stora så jag får dra i dem varje minut typ så om någon vill sponsra mig med nya byxor säg till!
Idag blir det plugg igen och ikväll ska jag ha dejt med Emma - hyfsat bra dag ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0