Sträckning

Även om förra veckan inte var mycket träning på grund av magvärk och att jag inte åt helt okej så var vågen ändå positiv igår när jag ställde mig på den - SCORE! Har nått ett delmål nu och nu är det bara att kämpa på till nästa.
Har börjat dagen och gårdagen med 3 kilometers joggning och sen hem för frukost. Väldigt skönt att börja dagen på detta vis. Ska försöka fortsätta med denna vana men kanske promenera ibland. Har dock lyckats få på mig sträckning i baksida lår IGEN... Väldigt konstigt dock för trodde den försvann förra veckan när jag inte tränade för kände inte av den alls i söndags men igår kom den gradvist tillbaka, väldigt konstigt. Men men, jag får väl vara försiktig nu igen och försöka få den att gå över. Idag blir det föreläsning och sen gymmet innan jag ska hänga med Emma ikväll, vilket var alldeles för längesen det hände.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0