Två dåliga dagar gick över till en superdag

Haft två dåliga dagar där jag varit trött på precis ALLT, plugg, träning, killar och ja till och med några vänner men idag när jag vakna kände jag att det hade vänt en del. Och nu sitter jag med ett leende på läpparna och tycker att livet är ganska great ändå! Jag har nått ett av mina stora mål detta år och det är fortfarande bara feb! 5 kg till innan sommaren borde inte vara några problem och jag känner på mig att jag kommer vara sjukt snygg när sommaren börjar och jag längtar så in i bomben!
Omtenta imorgon känner mig ganska säker på den, det borde gå bra eller jag hoppas verkligen på det! Efteråt blir det thai med några vänner, vilket jag kommer äta med gott samvete!
LIFE IS GOOD!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0