Veckan

Så denna vecka har det inte blivit någon tärning direkt. Har haft problem med magvärk hela veckan så har tagit det väldigt lugnt. Var på vårdcentralen idag och kollade upp det men dem kom inte fram till något tyvärr men jag får hoppas det blir bättre. Idag strålar solen ute så jag tänkte testa mig på att faktiskt träna också, så tog på mig löparkläder och sprang 5 km. Tror att min magvärk gjort ondare i veckan för att jag faktiskt inte har tränat också men har haft för ont för att gå och träna så det har blivit en liten ond cirkel där. För idag när jag var ute och sprang gjorde det ont första minuterna men sen försvann det så får tänka på det i fortsättningen. Men iaf det blev 5 km löpartur (31 min, hade gått under 30 om jag inte fått håll....) och sen gjorde jag lite ben- och armövningar i lekparken här nedanför. Eftersom mina vänner överger mig ikväll så ska jag väl försöka få min lägenhet bebolig igen och imorgon bär det av till Göteborg för AuPair intervjukonferens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0