Why do I do this?

Imorse när klockan ringde första gången tänkte jag "Varför gör jag detta?" Samma tanke kom andra gången klockan ringde och den höll fast i mig när jag klädde på mig SEN kom jag ut och börja springa och kommer på att jag vill detta och att när jag ser att mitt hårda jobb funkar så blir jag bara mer peppad till att träna mer så, så enkelt är det!
Idag blev det 4,3 km, ingen bra tid på grund av att snön och isen vilket gjorde att jag inte kunde springa fort alls men men bättre än inget! Idag blir det dock inget gym i eftermiddag då jag faktiskt inte har tid då jag ska hålla min första teckenspråkslektion!



Kommentarer
Emma

Du är så duktig!! Lycka till ikväll :)

2013-02-19 @ 11:21:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0