Let´s do this

Så imorse började jag dagen med en joggingtur men märkte väldigt snabbt att min energi var lika med 0. Inte mycket mat igår och ingen mat innan springturen gjorde att det inte fanns mycket energi i min kropp. Men en tre kilometers tur fick jag till det i alla fall. Efter det blev det skola där jag plugga inför tentorna som jag har nästa vecka, vilket jag redan vet att jag iaf kommer faila en. Men det finns som tur är omtentor! Efter skolan tog jag mig till gymmet och körde armar och rygg, testade även på att hoppa hopprep mellan övningarna för att höja pulsen (hög puls hög förbränning) och kände att man blev tröttare, så definitivt något jag ska göra fler gånger. Kul på gymmet idag också för man ser verkligen att det är nytt år, hur mycket folk som helst! Till mat blev det en god kycklingrätt som jag improviserade ihop och nu sitter jag med ännu mer plugg. Kul liv eller inte, men bra start på året!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0