2 strl

Köpte byxor igår, trött på att gå runt i strumpbyxor, kjol och klänning! Köpte exakt samma byxor som mamma köpte till mig i mellandagarna förutom att det blev 2 strl mindre! Flög på rosa moln när jag gick därifrån
Igår blev det en lugn träningsdag. Steg upp på morgonen som vanligt för min morgonlöptur men orkade 1 km springning innan jag gav upp och gick resten, vilket var väldigt skönt och välbehövligt (lyssnade på min kropp) var i skolan en stund och pluggade till tentorna, vilka som jag har sjukt ångest över men orkar inte ta tag i det får bli råplugg nästa vecka! På eftermiddagen tog jag första promenaden upp till Billinge, höll på att bryta benen på köpet men det var det värt. Kvällen bestod av tjejmys god mat, gott snacks och film, somnade dock till filmen (så jävla trött!!) men fick lite mys med mina vänner iaf!
Nu har jag precis kommit hem från gymmet och en simtur, ska städa upp lite här hemma då Amanda kommer på besök om någon timme så ikväll blir det Melodifestivalen och utgång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0