3,5

Att en människa kan gå från att hata att springa och "springa" 5 km på över 31 min till att älska känslan när benen tar i marken, friheten, springa 5 km på nästan 26 min och att under 4 dagar sprungit 3,5 mil! Sen att den människan är jag gör mig sjukt stolt över mig själv!
Var på gymmet idag och gjorde magövningar och känner verkligen att jag börjar få magmuskler och sedan kollar jag över på min arm och ser att det börjar pluta ut muskler på dem gör mig ännu mer stolt över mig själv. Den där tjocka Hanna som alltid funnits från barnsben är på väg bort och jag kunde inte vara gladare eller stoltare över mig själv. 2013 är så mitt år och oj vad bra det kommer bli!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0