Mååndag

Måndag och jag vill redan att veckan ska ta slut. Väldigt skoltrött just nu och har en tenta imorgon och nästa på lördag. Längtar redan nu till söndag när jag inte ska göra NÅGOT!
Okej, till förra veckan, blev inte en vecka med löppass varje morgon förra veckan eftersom det var för kallt helt enkelt, att ut och springa kl 7 med mer än 16 minus är inget för mig. Så de dagar jag inte var ute och sprang körde jag några övningar hemma istället inte lika pulshöjande eller svettiga men bättre än inget :) Denna vecka var min plan imorse att jag skulle köra skiten av mig varje morgon men efter att jag körde lite koniditonsträning (körde intervaller för första gången idag, så himla kul!!!!) kände jag att mina ben inte hänger med i min kondition. Just nu är min kondition välidgt mycket bättre än vad mina ben är. Och jag har känt i över en veckas tid nu att jag borde vila mina ben men har kört på som vanligt men nu har jag haft en diskuission med mig själv och med Josse och kommit fram till att om jag vilar mina ben denna vecka så kommer det hjälpa mig nästa vecka istället när jag har nya fräscha ben som jag kan springa med och träna. Så denna vecka blir det bara överkropp träning - ska bli intressant att se hur detta blir :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0