New week

Tentan gick bra i fredags gick efter det gått lite mer än en timme. Efteråt tog jag en springtur i det fina vädret innan jag och några vänner gick och åt thaimat - otroligt gott! Kvällen spenderades med Emma och Amanda framför tvn väldigt mysigt.
Gick till gymmet i lördagsmorse och körde armar och rygg innan jag och Andréa gick och simma 1 km. Kvällen blev det utgång och söndagen spenderades i min soffa med Emma.
Igår började veckan igen och jag börja självklart morgonen med 5 km, 26 min 45 sekunder, innan jag hade lite jobb och skola. Eftermiddagen blev det benträning på gymmet.
Nu är det tisdag och klockan är inte ens 8 men eftersom jag ska hjälpa några vänner med skolan blir det tidiga uppgångar så jag hinner springa först. Idag var det trötta ben sen benpasset igår men körde 5 km ändå och även om benen var trötta blev det rekord igen! 26 min 15 sekunder helt sjukt egentligen eftersom för 2 månader sen orkade jag knappt springa 5 km och det tog över 30 min.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0