Spyfärdig

Herregud säger jag bara, igårkväll innan jag somna sa jag till mig själv att imorgon ska jag springa 5 km under 26 minuter. När jag började springa undrade jag vad jag hade lovat mig själv för benen kändes lite slitna men jag fortsatte. Tänkte hela tiden att om jag håller ett ungefär tempo på 5,20 min varje km i början borde det gå då den sista km springer jag alltid under 5 min på. Så när tre km var gjorda och jag hade hållt mig runt 5,20 satte jag lite mer fart på benen och kom i mål på 25 min 53 sekunder. Dock hade jag känt mig spyfärdig den senaste 2 km och precis när jag slutade springa höll jag på och spy vilket jag hade gjort om jag hade haft något i magen - INGEN härlig känsla men att jag tog ut mig så mycket var en härlig känsla så det blev dubblakänslor av den där spyattacken!
Dagen har bestått av plugg (som alltid annars) och nu ska jag snart iväg till min teckenlektion!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0